Wnoszę do firm i organizacji wiedzę i doświadczenie, by dać im niezbędne narzędzia i umiejętności, będące fundamentem do dynamicznego rozwoju.
KOMU POMAGAM?
Firmom, które mają wypracowaną pozycję na rynku i chcą rozpocząć świadomie budować swoją markę, wyróżnić się na tle konkurencji lub zagospodarować obszary, które wymagają poprawy.
Ekspertom, którzy chcą komunikować się spójnie z otoczeniem i znaleźć swój unikalny sposób komunikacji oraz ugruntować swoją pozycję na rynku – niezależnie od branży.
Firmom, które wchodzą na rynek i potrzebują określić swoją tożsamość, styl oraz kanały komunikacji, a dodatkowo zbudować długofalową strategię zorientowaną na cele biznesowe.
Poniżej znajdziesz obszary, w których mogę Cię wesprzeć w zależności od etapu, na którym znajdujesz się Ty lub Twoja firma:
Zacznijmy od początku – zbudujemy fundament Twojej firmy
STRATEGIA KOMUNIKACJI
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?
Znasz tożsamość swojej firmy – Ty i Twój zespół macie świadomość, jakie są Wasze przewagi konkurencyjne, dzięki czemu trafnie dobieracie rozwiązania do potrzeb, celów oraz oczekiwań Waszych obecnych i potencjalnych klientów.
Mocne fundamenty dla Twojej firmy i zespołu – ważne przy budowaniu kultury organizacyjnej firmy.
Optymalizację kosztów – jesteś obecny w wybranych kanałach komunikacji – jesteś tylko tam, gdzie są Twoi klienci.
Komunikacja jest spójna i zorientowana na kanały, w których są Twoi klienci.
Masz DNA Twojej firmy – świadomie budujesz swoją markę.
Zacznijmy od początku – zbudujemy fundament Twojej firmy
STRATEGIA KOMUNIKACJI
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?
Znasz tożsamość swojej firmy – Ty i Twój zespół macie świadomość, jakie są Wasze przewagi konkurencyjne, dzięki czemu trafnie dobieracie rozwiązania do potrzeb, celów oraz oczekiwań Waszych obecnych i potencjalnych klientów.
Mocne fundamenty dla Twojej firmy i zespołu – ważne przy budowaniu kultury organizacyjnej firmy.
Optymalizację kosztów – jesteś obecny w wybranych kanałach komunikacji – jesteś tylko tam, gdzie są Twoi klienci.
Komunikacja jest spójna i zorientowana na kanały, w których są Twoi klienci.
Masz DNA Twojej firmy – świadomie budujesz swoją markę.
Wyróżnij się – zbuduj swoją markę na Twoich wartościach
Zasady budowania marki firmy/marki osobistej
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?
Świadomie budujesz swoją markę – znasz swoje unikalne cechy i wartość dodaną, którą oferujesz swoim klientom.
Trafnie definiujesz komunikaty, które wysyłasz do otoczenia oraz potrafisz je dopasować do Twojej grupy docelowej i jej potrzeb.
Świadomie podejmujesz działania, które umacniają i budują wiarygodną oraz spójną markę.
Skracasz ścieżkę sprzedażową – dzięki spójnej oraz trafnej komunikacji możesz w łatwiejszy i bardziej efektywny sposób dotrzeć do swoich potencjalnych klientów, dzięki czemu koszty pozyskania kolejnych partnerów biznesowych są niższe.
Zasady komunikacji z mediami – jak budować spójny ekspercki wizerunek w mediach
Co zyskasz biorąc udział w szkoleniu?
Poznajesz swoje unikalne cechy jako eksperta oraz potrafisz je podkreślać.
Rozumiesz, jak działają media i od czego warto zacząć komunikacje z nimi.
Wiesz, w których tytułach, portalach, w radio czy tv, chcesz zaistnieć.